top of page

OKTOBERFEST

” Jetzt geht's los - müssen wir jetzt feiern!”
I München er Oktoberfest en kæmpe succes og er bestemt også et hit som tema til firmafester! Forestil jer en aften hvor jeres team er samlet i festlig harmoni, en aften med masser af øl, lederhosen og autentisk schlagermusik. Hos Event Aarhus tilbyder vi totale Oktoberfest-løsninger. Vi bringer denne magiske atmosfære direkte til jer, som om I var i en af de store haller/telte i München.
 
Vi skaber en sand folkefest, en uforglemmelig Oktoberfest der forener kollegaer på tværs af arbejdsgange. Vi forvandler jeres sted - lager, kantine, lagerhal, telt e.lign til en blå og hvid ølfest sammen med vores hold af dygtige dekoratører. Forestil jer at hallen bliver total tapetseret ind i Münchens blå og hvide farver, flagene fra de 16 delstater og bordene belagt med dug i ægte tysk stil. Selv belysningen vil bære præg af oktoberfestens farver. Er I klar til at råbe ''PROOST''?

Er I klar til at skabe uforglemmelige minder med jeres team?

 

Hvis din virksomhed skal afholde den ultimative Oktoberfest, så tøv ikke med at kontakte Event Aarhus. Vi er specialister i at forvandle enhver lokation til en traditionel tysk ølfest. Vores løsninger bygger på den traditionelle Oktoberfest, som man kender den fra München. Vi sørger for alt det praktiske - musik, mad, øl, og udsmykning i ægte Oktoberfest-stil, samt energisk musik.


Oktoberfest er hvor kollegaer, på tværs af afdelinger samles om musik, dans og hyggeligt samvær, og er derfor også perfekt anledning til at styrke samarbejdet i virksomheden. Book Oktoberfest med Event Aarhus i dag. Vi leverer et komplet setup, med alt fra opsætning til mad, servering, pynt, bar, musik og mere, og forvandler jeres lokation til et sandt ølfestlandskab. Styrk jeres virksomhedskultur og skab uforglemmelige minder sammen.

Tyroler pakke 1

Kantine, lager e.lign.

 

I får følgende:
 

- Jeres lokation: Kantine, lager, telt e.lign.

- Lækker Oktoberfest menu

- Fri øl, vand og vin (18.00 - 01.00). 

- Smilende serveringspersonale.
- Borde / stole.

- Borddækning med blå & hvid ternede duge +
Oktoberfest pynt.
DJ Hansi spiller (21.30 - 01.00)

- Afrydning, oprydning, rengøring.

949 kr. pr. kuvert.

Ex. moms

Tyroler pakke 2

Kantine, lager e.lign.

I får følgende:
 

- Jeres lokation: Kantine, lager, telt e.lign.

- Lækker Oktoberfest menu

- Fri øl, vand og vin (18.00 - 01.00).
- Fri Drinks & Cocktail bar (21.30 - 01.00).  

- Smilende serveringspersonale.
- Borde / stole.

- Borddækning med blå & hvid ternede duge +
Oktoberfest pynt.
- DJ Hansi spiller (21.30 - 01.00)

- Afrydning, oprydning, rengøring.

999 kr. pr. kuvert.

Ex. moms

Hvor stammer Oktoberfest fra?
Oktoberfest stammer fra München, Tyskland. Den første Oktoberfest blev afholdt i 1810 for at fejre brylluppet mellem kronprins Ludwig af Bayern og prinsesse Therese af Sachsen-Hildburghausen den 12. oktober. Bryllupsfestlighederne strakte sig over flere dage og sluttede med en hestevæddeløb på en eng, der nu er kendt som Theresienwiese ("Therese's eng").

”Jeg blev anbefalet at kontakte Matias i forbindelse med SE' indvielse af vores til- og ombyggede lokaler i Brønderslev, hvor han skaffede en skøn ung sangerinde, som skabte en varm stemning under receptionen.

 

Efterfølgende har jeg brugt Event Aarhus i forbindelse med SE' oktoberfest for ca. 800 medarbejdere. Her stod Matias og resten af teamet bag Event Aarhus, for alt lige fra bustransport, lokaler, bespisning, udsmykning og underholdningen.

Specielt underholdningen var helt i top, idet Event Aarhus havde formået at skaffe det verdenskendte partyorkester fra Rotterdam HERMES HOUSE BAND ind, men også udsmykning var helt fantastisk og skabte den helt rette stemning.

 

De står for en åben dialog og er super lette at få fat i, hvilket har været med til at skabe tryghed fra første møde.

 

Jeg vil til enhver tid anbefale Event Aarhus.”

FLERE FIRMA EVENTS

Event Aarhus er din professionelle eventplanlægger og samarbejdspartner, når der skal planlægges et firmaarrangement. Uanset størrelsen og rammerne for eventet, er vi klar til at varetage alle opgaver fra planlægning, logistik og opsætning til mad, barløsning og underholdning.

Citrus Feast
bottom of page